torsdag 15 mars 2012

Dusch

Alltså....att duscha...

Gillar det verkligen inte. Eller jo, ibland, men bara de gångerna det är skönt.

Men egentligen har jag aldrig varit en duschare. Jag låter sjukt ofräsh nu, men det skiter jag fullständigt i.

Tycker det är jobbigt och omständigt med duschar och det har jag alltid tyckt. Gör det ju såklart regelbundet som alla andra ändå.

På läger brukade jag och Snnadraa hålla ut så länge vi kunde. Bäst var det när man klarade sig tills man kom hem.

Sjukt snuskiga barn!

Men det kan vara lite gött ibland tycker jag. Att vara äcklig. För allt ska jämt vara på fint och perfekt men det orkar man ju bara inte jämt. Inte jag i alla fall.

Och att sjunga i duschen! Aldrig fattat grejen. Kan inte förmå mig själv till det ens när jag är ensam hemma.

Dansa däremot, går utmärkt! Bara man har lite musik på mobilen eller nåt. Bara att skaka loss!

Slusk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar