måndag 12 mars 2012

Där ser man

Ibland förundras man över hur man blir uppfattad av folk.

Inkognito* här, verkar ha en lite besynnerlig bild av mig...

Det här kommer låta konstigt...

ähummm...Jag drömde att du kom till en fest jag hade.. och så sa du att jag skulle massera dina fötter jag sa nej sen sa du jo

och då gjorde jag det..sen efter två minuter försvann du bara så där..pop sa det


tänkta bara du skulle veta

Det första jag gjorde var att skratta, sen att fundera över om detta verkligen skulle kunna hända.

Kom fram till, nej, eftersom jag inte tycker om när folk tar på mina fötter, det kittlas och jag tycker inte om min lilltå.

Sedan verkar jag ju framstå som väldigt bossig i verkliga livet eftersom jag var det i drömmen.

I don't take no for an answere!! (tydligen)

 Men det skulle vara asballt att kunna bara försvinna sådär!





*begärt namn av den mycket vuxna mannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar