fredag 9 mars 2012

Andra barbesöket

Nu är jag i Stockholm och vad är då roligare än att gå ut? Inget! (Fast...det var ganska planerat eftersom vi kollat upp att the Majority Says skulle spela på just denna bar.)

Efter några om och men kom vi fram och var då på vippen att gå raka vägen förbi stället! Som tur var hade jag mina ögon med mig och märkte misstaget innan vi hunnit för långt bort.

Den här gången var vi inte två ensamma jäntor utan hade med oss två livvakter (som vi betalade inträdet för).

När vi kom innanför dörrarna rådde fullständig förvirring, åtminstone för mig. Jag försökte hänga upp min egen jacka på en galge varpå garderobgrabben sade till mig: Om du vill ha tillbaka med din jacka ut sen så kommer inte det där funka särskilt bra.
Och där står jag och ser stolt ut över att ha hängt upp min jacka själv och så står alla mina vänner och fnissar okontrollerat åt mig. INTE okej. Sen fick man tydligen inte lägga sin väska på hyllan HELLER.

Stockholmare ska vara så petiga. 

Vi kom in till slut i alla fall, the Majority Says spelade jättebra och vi hade det trevligt med att stå och titta på alla som ställde sig i trappan och fick en utskällning av servitrisen för varje gång hon/han gick förbi. De lärde sig aldrig! Hihi.


                                               Lite bilder som Sandra tog under kvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar