söndag 9 september 2012

Spya

Bläää, blev precis påmind av hur det känns att kräkas.

Var inte alls beredd.

Jag drack lite juice bara. Kanske på ett lite glupskt vis då jag var mycket törstig.

Hur som haver kom känslan helt omotiverat enligt mig.

Det kändes som kräksyra i bak i munnen och näsan typ. De små fruktbitarna gjorde ju inte saken bättre heller!

Så nu har jag blivit påmind om hur länge sedan det var man hade kräksjuka och gärna man verkligen inte vill ha det.

Preparing for nightmares


Kul grej på Feejsbuk precis.

Min kära styvmoder skrev lite hastigt och så att hon satt och gömde sig i sin systers hus för att en tornado precis dragit förbi...men missat dem.

Ja. Det är ju sånt man vill läsa på fejan!

Kul. Lever min bror? Min far? Står huset kvar?

Inget svar

FU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar