söndag 30 september 2012

New Girl-marathon

 Nu ni!

Nu har det varit party vill jag lova!

Har haft New Girl-marathon med massor av bra människor.

Det var fantastiskt.

Alla skrattade, svettades och åt skit tillsammans. Så som det ska vara helt enkelt.

Vi tog även en trip till mataffären i pyjamas.

Quackward såg ut som en pimp/förvuxen sjuåring i sin sidenpyjamas. Flaniel var jättesöt i sitt nattlinne med en elefant på. Anton gick utan tröja och drygade sig. Feva-Klena hade sin vackra säl-pyjamas. Chelina gömde sina fantastiska bröst i en tröja som det stod "Haha haha haha" på, lite nedlåtande mot oss andra kan jag tycka. Gäbbä hade pressveck. Snnadraa hade goa pyjamasbrallor och jag gjorde reklam för Apple med mina.

Nu är jag Helt Slut!

Läskig grabb det där.

Vi kom på hur vi kunde göra min hylla lika fantastisk som Chelinas. Jag blev nöjd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar