tisdag 28 februari 2012

Sånt jag älskar

  • Att rapa
  • Leka konstiga lekar
  • Se på tv och film (i oändlighet)
  • Säga fel saker vid fel tillfälle
  • Kaffelukt på morgonen
  • Sjunga och allmänt musicerande 
  • Skratta med mamma (åt varandra)
  • Stoppa upp en godis i gommen och prata, låter hysteriskt roligt
  • Hänga med mina polare Channa* och Chlinnéa* i skolan
  • Kramaaaaas (fast bara när jag är på humör, rör mig när jag inte är det och du är död!)
  • Låtsas att jag pluggar
  • Tänka att jag aldrig kommer sluta skolan och behöva tänka på framtiden
  • Åka bil eller tåg och lyssna på musik
  • Alla mina syskon
  • Åka till Göteborg med Chuuliaa*
  • Läsa bra böcker
  • Promenera
  • Skrämma pappa med pojk-historier (mohaaaahaha)
  • Göra folk upprörda med en mening på Facebook
  • Dansa (låtsas att jag kan)
  • Gapa på för full hals i bilen
  • Skypa med Feva-Kleva* (eller egentligen hänga med henne men det går ju inte nu....)
  • Resa iväg på grejer med Snnadraa*
  • Fint solljus som det blir på hösten. Det får mig att bli helt pirrig
  • Sen tror jag att jag älskar bad i badkar men det är faktiskt fruktansvärt tråkigt!

*figurerade namn

    1 kommentar: